Inget vettigt!

Publicerat: 2009-12-02 / 00:10:15

 

Tjoho ute i natten!

 

Idag var jag sjukt pratsugen, men igentligen är den min inneboende som brukar vara den som pratar hela tiden. Men idag var hon tvungen att plugga.  Jag hade dock gjort klart det jag skulle och det enda jag ville var att få prata, men kunde ju inte prata med henne, för då störde jag ju. Fan vilken jobbig känsla det var, aldrig känt så förut och så typiskt då att ingen som jag ringde till svara i telefon heller:/ Det är tur man inte lider av pratsjukan så ofta i alla fall=P

 

Sen har jag även utvecklat någonting som kallas för stresseksem, vem uppfann stresseksem egentligen???!!! Sjukt irritersamt är det i alla fall. Vill bara slita av mig skinnet tror ja snart, man blir ju tokig av allt kliande hela tiden. Får sluta stressa helt enkelt, men det är ju inte så lätt alla gånger.

 

Skolboken jag beställde kostar i alla fall 450 spänn *tack för den* det är verkligen pengar jag har att avvara på en bok just nu. Men men, som något en vis man sa till mig en gång "Liisaelina, du ska se att det kommer någonting gott ur allt detta elände också" Hm, hoppas det goda i såna fall visar sig jävligt snart då *skratt*

 

 

 

GOD NATT!!!


Kommentarer
Rogge

Du vännen, jag känner igen det där citatet :)



Nu kanske du förstår hur jag å cicci känner oss på morgon :P skrattar



Roligt att höra att du lät så glad igår =)



Det finns bra salvor mot sånnna, hör å häpna du lär inte tro mig men min pappa har oxå råkat ut för sånna två gånger =P det ÄÄR sant skratt

Publicerat: 2009-12-02 / 09:43:19 , Blogg: http://thecosyboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback