Julafton

Publicerat: 2009-12-24 / 21:48:10



Anledningen till varför det inte finns bilder på människor (för jag lovar, jag fira inte jul ensam), det är för att ingen här borta är direkt någon linslus:/ Alla skyr kameran som pesten *skratt*

Julafton har flytit på rätt smärtfritt i alla fall, jag fick mina prinskorvar och köttbullar som ni ser på kortet, fika blev det också och lite julklappar fick man. Dessa tackar jag för, även de klappar som jag fått innan julafton också:)

Hoppas alla har haft en trevlig och framförallt en lugn julafton:)

Ska sitta och njuta av tystnaden en liten stund till innan jag kryper ner och sover jag också  


Kommentarer
Anna

Vilka fina bilder!!!! Hoppas ni hade en fin jul trots att jag inte var där :)

Publicerat: 2009-12-25 / 12:02:03 , Blogg: http://galnalillaflickan.blogg.se/
Rogge

Vilka fina och riktigt juliga bilder du tagit :) Väldigt fina :) Kramar om*

Publicerat: 2009-12-26 / 10:50:40 , Blogg: http://thecosyboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback