Super Mario Bros för WII!!!!

Publicerat: 2009-12-19 / 02:38:26

Hej där i natten!

Efter att ha suttit närmare fem timmar med min sista hemtenta för i år, så satte jag mig ner och spelade Super mario bros för nintendo Wii. Är inte så förtjust i nyare spel, för jag tycker de är alldels för krångliga att förstå sig på, men detta är precis samma spel som super mario till nintendo 8 bitars, fast med lite nyare finesser dock så klart. Sjukt roligt att spela och man kan spela upp till 4 personer samtidigt på samma bana och hjälpas åt, eller jävlas med varandra.  



Tyvärr blir jag ungefär lika het när jag spelar spel som när jag kör bil, så jag tror grannarna här borta varit brydd vad det är för en som stått och skrikit diverse ord hela kvällen, som inte lämpar sig att skriva ner på en blogg *skratt* .



Det är precis lika som på super mario för nintendo 8 bitars med olika banor man måste klara av, om ni minns hur det såg ut vill säga:)

Nu är det dags att sova dock, har så ont i tummen och ena ringfingret, tror den svullna upp en del också av allt spelande. Det är riktigt synd om mig just nu=P 

Natti! 

 

 

 


Kommentarer
Mimmi

haha! Gud va kul :D Det måste jag bara köpa! Har redan super mario på nintendo 8 bit, men måste va mycke roligare att kunna spela många på samma bana o jävlas med varann :D

Publicerat: 2009-12-19 / 22:59:56 , Blogg: http://eightshadesofgrey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback