Förr och nu!

Publicerat: 2009-11-01 / 23:01:51
Ja hopp nu är det natt igen!

Den här dagen har verkligen varit en dag då jag gått på lågvarv. Inte kunnat bestämt mig för vad jag ska göra, vilket lett till att i princip ingenting blev gjort. I morgon har jag tvättstuga klockan sju, så det ska väll få mig att vakna till och vara lite aktivare i morgon.

Men har i alla fall under kvällen suttit och kollat igenom lite bilder på datorn och hittade dessa två bilder som jag tog förra hösten, då jag precis började att fotografera och gick min första fotokurs. Minns att jag var riktigt nöjd med dessa två. Viss jag tycker inte att de är fula nu heller, men jag tycker jag avancerat upp mig lite på höst och naturbilder nu, till skillnad från förra hösten.

T ex för ett år sen hade jag ingen aning om hur man skärper upp eller sparar bilder för att man ska kunna visa dem på webben).

HÖSTEN 2008

HÖSTEN 2009



Kommentarer
Anonym

Underbara bilder :)

Publicerat: 2009-11-02 / 14:55:06 , Blogg: http://veronikascrib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback