Ett inlägg tillägnad solen:)

Publicerat: 2009-11-18 / 09:26:09
Nu är det morgon igen!

Klev upp klockan åtta, ska försöka vända tillbaka på dygnet *igen*. Samma jämntjocka grå dimma ute. Det är inte förens solen är borta, som man faktiskt inser vilken påverkarn den har på oss människor. *hoppas hoppas på sol inom kort*

Satt och kolla på nyhetsmorgon och hörde inte riktigt allt, men de prata om antalet soltimmar runt om i landet. Det handla inte om måga timmar inte. Ja och jag har inte sett solen på säkert 4-5 veckor. Det är helt sjukt.



 

 

 


Kommentarer
Malin

Visste inte eller om jag skulle våga innan jag drog iväg men det gjorde jag!!! :D Och det var en spännande erfarenhet. Inte behöva anpassa mig till andras viljor och önskemål. Bara göra sånt man själv ville. Nackdelen är att man inte delar upplevelsen med någon. Tycker absolut att du ska dra iväg ensam om du har möjligheten. Behöver ju inte vara så länge :P



Lycka till med fotoboken.

Publicerat: 2009-11-18 / 14:04:40 , Blogg: http://qatesha.blogspot.com
Rogge

Nä det har varit grått länge nu! Å jag känner oxå av det jag som inte ens gillar solen för den gör så ont i ögonen :) Men snö vill jag ha så det blir vitt iallfall... Längtar tills jag kommer å hälsar på dig igen! Då kan jag å skott vara dina solar *skratt Kramar om dig!

Publicerat: 2009-11-18 / 16:23:49 , Blogg: http://thecosyboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback