Fotojobbet avklarat!!!

Publicerat: 2009-11-13 / 21:45:25
Hej och hå!

Det var läääänge sen jag skrev något nu. Men har haft fullt upp med en massa saker och har egentligen inte haft några bilder att visa.

Men nu har jag i alla fall gjort klart fotningen i Sundsvall. På torsdagen tog vi bilder på stadshuset på en jättefin bordsdukning, sedan begav vi oss till hotell knaust och fick fota i en av sviterna där på eftermiddagen *lyx lyx*. På fredagen var vi i stora kyrkan mitt i sundsvall (jag tror den ligger mitt i sundsvall?!! eller kanske den ligger i utkanten av centrum).

Men ja ja, jag var riktigt nervös i alla fall. De som känner mig, vet att jag är väldigt kräsen och har oerhört höga krav på mig själv och är inte nöjd med någonting halvdant (ibland har jag kanske lite för höga krav dock). Så det ska bli spännande och se vad jag själv tycker om bilderna. Ska kolla igenom dem i veckan och välja ut de som jag tror blir bäst på utställningen och visa tjejerna sedan.

Tjejerna nere i Sundsvall hade gjort jättefina blomarrangemang, de är riktigt duktiga florister:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback