INFORMATION!

Publicerat: 2009-11-26 / 01:11:59
Det är inte okej att kopiera någonting från denna sida utan min tillåtelse. Alla bilder som jag lägger upp på denna sida är mina bilder. Jag äger alltså upphovsrätten till dem. Önskar ni få lägga ut bilder som finns på denna sida, får ni ta kontakt med mig via mail och fråga mig om lov först. Min mailadress är [email protected]

Det är synd om jag måste börja märka alla mina bilder på detta sätt:


Ett tips till alla som surfar på internet, om ni hittar en bild på nätet och ni vill lägga ut den på din blogg, så fråga personen som äger bilden om lov först. Finner ni ingen ägare till bilden, låt bli att använda den.

En bildstöld kan kosta er ca 3200 kr.

Avslutningsvis får jag önska er en god natt:)

Kommentarer
rogge

Det är synd att folk ska sno bilder för de som säger ifrån :( Vore roligt om du iallfall kunde sätta den där stämpeln lite längre ner :)



Fin blomma :) Kram

Publicerat: 2009-11-26 / 15:54:48 ,

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback