Packning!

Publicerat: 2009-11-03 / 00:03:09
Ska ju resa bort i morgon, så då har jag försökt packa ikväll. Uscha vad jag inte tycker det är roligt. Man får ju inte plats med allt, jag kan ju inte heller ta med så mycket eftersom jag ska åka tåg. Jag vägrar stapla in på nattåget och väcka alla i sovkupén om jag skulle skramla med en massa prylar.

Måste ha med alla prylar till kameran också, eftersom jag direkt efter att jag varit hos mamma och pappa ska ner till Sundsvall och fota ett projektarbete. Men men, får fundera vidare på min packning i morgon istället. Måste nog gå och lägga mig nu, innan jag somnar framför datorn.

Hitta en till äldre bild, som jag tog efter jul i år om jag inte mins helt fel:)


Kommentarer
Cicci

Hihi gullvovve! :) Ja vill se tuffa bilden på han! Världens bästa bild!

Publicerat: 2009-11-03 / 09:29:03 , Blogg: http://ccedlund.blogg.se/
Anna

SÖT!!

Publicerat: 2009-11-03 / 19:26:19 , Blogg: http://galnalillaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback