Dagens/kvällens händelser. . .

Publicerat: 2009-10-29 / 00:31:21
Ikväll har jag bland annat umgåst med min smått virriga inneboende *skratt*. När vi stod på parkeringen utanför mig, så hade hon glömt sätta in parkeringsväxeln på bilen, så det hela höll på och sluta med att bilen skulle ha stått med bakarslet mot garageväggen på andra sidan vägen. Men som hon själv uttryckte det hela  "på värsta Hollywoodaction manér så slängde ja mig in i bilen o la i parkeringen" Hm, riktigt så var det ju då inte, men det är bäst att låta henne tro det *skratt* Nä då, hon styrde upp det hela på ett väldigt proffsigt sett.

Sen när vi kom in, så bytte jag hundra glödlampor, nä tre kanske det var men ändå och sen laga min inneboende god middag *man tackar* och sen kom några tjejor till och vi skulle se första delen av Johan Falk, men DVD:N börja krångla så vi kunde inte se slutet.

Själv har jag redan sett alla fyra filmerna. Kan inte säga att jag tycker de är några höjdarfilmer. Tycker det är lite väl mycket Amerikans action i dem, vilket jag inte tycker passar svenska kriminalfilmer riktigt. Det blir som lite för overkligt på något sätt.

Nu sitter jag framför datorn en stund innan jag ska krypa ner och sova. . .

 

SOV GOTT ALLIHOPA!




Kommentarer
Carro

Och tack för din kommentar! Vad kul att du gillar dom:)

Publicerat: 2009-10-29 / 03:00:32 , Blogg: http://clundstrom.webblogg.se/
Christine

Min sambo såg Johan Falk filmen nu i kväll. Fin bild!

Publicerat: 2009-10-31 / 00:18:18 , Blogg: http://photosbychristine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback