Valpvakt och hemresa!

Publicerat: 2009-10-15 / 00:43:17
Hej och hå!!

Att vara valpvakt tar på krafterna ska jag säga. Måste vara lättare att vara barnvakt än valpvakt skulle jag tro. Ungar de skriker i och för sig, men de tar sig ju inte så långt de första månaderna, en valp är ju ÖVERALLT, hela tiden, biter på skor, möbler, kissar överallt m.m. 
Men när jag tänker efter, så funkar jag nog bättre som "hundmamma" än som mamma. Så som en person en gång sa till mig "Du kommer ju bli värsta hitlermorsan när du får barn jööööö" så med det sagt så är det nog bäst jag låter ungarna vara *skratt*

Men nog talat om mig som morsa, har gått med på fotosidan.se. anledningen till det är att man vill ju få/ge lite kritik på sina/andras bilder, både negativ och positiv sådan. På det sättet så utvecklas man ju en heldel och vem vet kanske får lite nya bekantskaper ute i cyberrymden:)

Nu har jag också efter många om och men fixat biljett, så jag kan åka hem och hälsa på mina kära föräldrar. Det ska bli skönt att bli ompysslad faktiskt. Lyckades få tag på liggplats, både på ditvägen och hemvägen (det vart billigare än sittplats???!!!, SJ har konstiga prissättningar).

Nä nu är det dags att sova en stund, så man hinner sova några timmar innan valpen ska upp:)



Kommentarer
Rogge

Alltid kul att hälsa på sina föräldrar:) skrattar jo små barn tar sig ingen vart första tiden men sen går det över till att de är mer omöjlig och hunden mer skötsam efter nått år, å du, den där valpen är inte tyst häller ;) vill som säga sin åsikt iblant. skratt Du! Du har inte tänkt tanken att öppna hunddagis?? =P

Publicerat: 2009-10-15 / 09:38:14 ,
Liisa

Liisas foto och hunddagis??!! Det vore ju något att fundera på, sitter ju och pluggar nu med en 10 kilos hund i knät, så det skulle nog funka med några till. Vi tjejer kan ju göra flera saker samtidigt sägs det ju;) skratt

Publicerat: 2009-10-15 / 11:27:21 ,
Christine

Du gjorde rätt som gick med på Fotosidan. Själv är jag medlem där och gillar alla bilderna som andra fotografer har tagit.

Publicerat: 2009-10-15 / 12:52:48 , Blogg: http://thewomanslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback