En fruktansvärt effektiv dag. .

Publicerat: 2009-10-29 / 13:02:42
Hej och hå!

Här har det varit livat redan klockan halv nio, det är någonting ovanligt nuförtiden. Jag har hunnit vara på affärn, rastat lillhunden jag är hundvakt åt. Det var en helt underbar morgon, med frost, minusgrader och solsken. Efter promenaden så har jag ätit frukost, duschat och BAKAT!!!!

Muffins med äppelbitar doppade i kanel och socker blev och hör och häpna de vart riktigt goda också=P Har nämligen precis suttit och mula i mig en sån tillsammans med en kopp kaffe.

Satt och gjorde iordning två bilder här om dagen:






Tycker det är fint med lite minnen på små tassar och nosar när valparna är små:)


Kommentarer
Christine

Du får ta och bjuda på dina muffins någon dag ;) Söta bilder!!

Publicerat: 2009-10-31 / 00:16:52 , Blogg: http://photosbychristine.blogg.se/
Sebastian

Tack för din kommentar. Jättekul att höra!

O de här bilderna var hur läckra som helst.

Publicerat: 2009-11-01 / 13:34:13 , Blogg: http://www.sebbesula.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback