Fredagsmys

Publicerat: 2009-10-30 / 17:55:06
Ja hopp!

Det är fredagkväll och jag sitter och pluggar. Tragiskt men sant. Inte så där jätte mycket kvar att göra dock, vilket känns skönt. Efter att jag är klar, så tror jag att jag ska lägga mig på soffan och läsa två tidningar som jag inte hunnit läsa än *Längtar*. Ja det är mitt "fredagsmys", det är väll bara OLW chipsen som fattas väll?

Vart bjuden till filmkväll, men det gick ju inte eftersom jag är tvungen att plugga. . .  Men vad är ett bal på slottet egentligen. .

Nä, nu ska jag fortsätta med det jag höll på med. Hoppas ni får en trevlig helg!

/Liisaelina

Kommentarer
Christine

Jag har svärmor på besök och vi har dippat morötter och druckit några glas vin, samt löst lite korsord.

Publicerat: 2009-10-31 / 00:13:39 , Blogg: http://photosbychristine.blogg.se/
Leena

Det är alltid lika skoj och titta på din blogg...Fina bilder och rolig text! Kram syrran

Publicerat: 2009-10-31 / 10:18:43 ,

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback