Hem kommen!

Publicerat: 2009-10-31 / 22:48:06
Hej och hå!

Kom hem från middagen för ett tag sen, riktigt trevligt och träffa henne. Jag tror senast jag gjorde det var i våras, så nu var det verkligen dags. Riktigt go mat var det, fläskfilé, ris, sås och en hur god sallad som helst. Var vrålhungrig när jag kom fram. Min buss var försenad, så när jag kom till stan, hade den andra bussen hunnit redan åka, så jag fick gå sista biten (som om jag inte gått tillräckligt idag tycker man). Sen fika vi och spela lite tv-spel. Som tur är så fick jag skjuts hem *jippee*

Avslutningsvis måste jag säga att det vart en riktigt lyckad dag:) Trött som en gris är jag nu i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback