På hemmaplan igen!

Publicerat: 2009-10-13 / 00:18:56
Hej!

Nu är man på hemmaplan igen. Hade tänkt lägga upp min nya bloggdesign ikväll, men som vanligt blir inget som jag tänkt mig. I explorer funkar allting fin fint, men på Firefoxen, ja där har jag ingen menyrad!!!?????. Så jag lessna på det hela och lät det ligga tills vidare.

Har fått äran att fota en liten valp under min resa. Har MÅNGA söta bilder på honom. Men när jag gick igenom alla bilder ikväll, så fastna jag för en bild, den tycker jag visade verkligen hur less han var på min kamera (och mig).

Han kanske inte visar sin allra sötaste sida på just den här bilden, men han är charmig om inge annat *skratt* I morgon lägger jag ut mer söta bilder på den unga herren.

Nu är det natti natti, så man orkar upp i morgon för nya äventyr!

Kommentarer
Inga-Lena

Åhhh så söööt.Ja det kan ju var väldigt jobbigt och tröttsamt att va fotomodell;D. Kortet är underbart

Publicerat: 2009-10-13 / 17:40:27 ,
Leena

Guuuud så söt bild!!!!!!!!!!!

Publicerat: 2009-10-13 / 18:34:33 ,
Christine

Vilken gullig vovve.

Publicerat: 2009-10-14 / 23:50:09 , Blogg: http://thewomanslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback