Soft focus filter

Publicerat: 2009-10-29 / 00:11:34
Satt och kolla in lite fotobloggar på nätet, jag bara älskar att kolla in andras foton. Kom i alla fall in på Clundströms blogg och såg att hon hade en porträttbildstävling och man kunde vinna ett soft focus filter från tvspelsweb.com. Nu hade jag inga porträttkort att tävla med, men vill ju som bli bättre på att fota porträtt och tydligen skulle det här filtret softa ner skarpa skuggor och drag i hyn bland annat.

Vad gör jag då efter detta? Jo så klart så surfar jag in på tvspelsweb och spanar in det här filtret, den kosta bara 79 kr så jag slog till direkt, har ändå inget filter till min Canon 50/1,8 så. Tänk vad lite shoppning kan lätta upp sinnet i höstmörkret;)

Här kan ni se vilken jag menar:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback