BLOGGTORKA

Publicerat: 2010-04-17 / 12:17:57

God morgon!

Som ni ser så har bloggtorkan infallit sig=P Ska se om den kommer tillbaka någonting i helgen.

Igår var jag iväg och hjälpte Caroline med hennes 70x100 cm stora Canvastavlor som hon gjort på två av korten som jag knäppte på henne och hennes lilla hund. Det tog oss lite längre tid än vad vi hade beräknat att få den första att passa in i träramen (utan några större svordomar eller nervsammanbrott *skratt*), Men resultatet vart riktigt snyggt måste jag säga:)

Det var flera som också sagt att bilderna var fina sa Caroline och jag vart jätteglad över att få höra det:)   


Kommentarer
caroline

tack än en gång :) tur du var med och höll stämningen uppe :)

Publicerat: 2010-04-18 / 22:33:15 , Blogg: http://caroline83.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback