En prövning från ovan???

Publicerat: 2010-04-06 / 10:47:27

God dag!

Jag har ju som jag tidigare nämnt haft en massa problem med datorn och jag vet inte om detta varit en prövning för att jag ska få bättre tålamod eller om det varit ren och skär spykning av någon där ovanifrån=P

Men i alla fall det hela börja med att vissa program inte funkat riktigt hundra. Sen om det inte var nog med det så hällde jag kaffe på tangentbordet, så den la av helt och jag fick fara och köpa ett nytt. När jag sedan dan efter inköpet skulle installera tangentbordet, ja då funka inte musen. Jag for återigen på elgiganten och köpte en ny mus, det vart en ful neongrön sak som jag köpte i ren ilska.

När jag kom hem så skulle jag byta hårddisk till datorn och innan jag kunde göra det, så behövde jag få ut bilder. Men när jag stoppa in minnestickan, så funka inte uttaget. Så jag drog ur tangentbordet, för att kunna stoppa in minnestickan och skulle till att föra över bilderna, då fanns det ingen plats på stickan. Kunde inte radera något på stickan för då skulle jag behövt tangentbordet för att göra det!!!! Vilket dilemma, vid detta laget så stod jag och hoppa jämnfota av ilska. Det kom ut några meningar i stil med att "ingen tycker om mig också"

Till slut tog jag fram DVD-skivor och fick bränna ut hundra skivor för att få ut lite bilder i alla fall, vilket tog en evighet. Sen var det dags att koppla in hårddisken och jag andades ut, tills skärmen INTE fungerade!!!!! Behöver inte nämna något om min sinnesstämning längre, för det kan ni nog räkna ut redan. (Det kanske pressades fram några tårar i ögonvrån och jag tyckte allmänt synd om mig).

(Men efter lite fipplande så surra den igång som tur var. . .)

Så om detta var en prövning, så fick jag ett F-E-T-T ICKE GODKÄNT!!!!;) Det ska bara flyyyyyta på och låta shop shop när jag ska ha något fixat *skratt*  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback