HJÄLP!

Publicerat: 2010-04-12 / 11:11:06

Hej!

Jag har insett en sak, jag behöver hjälp!!! Jag har fastnat i bloggträsket och kan inte ta mig ur, varje dag är det som en ond kraft som suger tag i mig och tvingar mig att skriva in adresserna till diverse bloggar, bara för att jag ska läsa och bli frustrerad och förbannad på det som skrivs och för att sen senare på dagen ringa syster och vara asförbannade tillsammans över det som skrivits.

Finns det typ rehab för bloggmissbrukare???=P  

Nä nu ska jag gå ut och gå en sväng, ta en riktig funderare på vart mitt liv egentligen är på väg.

(Ta det jag skrivit med en nypa salt förresten, så farligt är det kanske inte).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback