LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNG FREDAG!

Publicerat: 2010-04-02 / 09:46:45
Hej!

Vilken morgon detta har varit:/ Min mage har velat haft ihjäl mig sen jag vakna, var på middag igår och det var supertrevligt och god mat, men jag misskötte mig, så ja jag får skylla mig själv helt enkelt i den saken.

Men om det inte vore nog med magen, så var jag ju tvungen att försöka dricka kaffe vid datorn, vet inte riktigt vilken slags spasmisk attack jag fick men veva ner  kaffekoppen på tangentbordet, mobilen och kameran (ja hela jag var också täckt med kaffe).

Ja så tangentbordet låter klibb klibb klibb när jag skriver på den, telefon vet jag att den kommer börja muppa sig och få kortslutningar inom en snar framtid och kameran vill jag inte ens titta på.

Sen är jag fruktansvärt irriterad på tv:n, jag menar varför måste det BARA visas barnprogram tidigt på morgon?? finns det verkligen INGEN vuxen person som kliver upp klockan sju????!!! Eller är det kanske så att alla vuxna gillar barnprogram? Eller vad? Ja nä det är ett I-landsproblem så det bara skriker om det, men jag förstår i alla fall inte.

Snart är syster här i alla fall med sin pojkvänn, så man får väll ta ett sista ryck och röja undan det sista. . .


Ja just, GLAD PÅSK PÅ ER! =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback