MAN BLIR KNÄPP AV ATT SITTA VID TELEFON=P

Publicerat: 2010-04-20 / 19:43:45
Hej hej!

Idag har varit en dag i telefonens tecken. Det är så konstigt att det kan ta evigheter att få saker uträttade när det måste ske via telefon.

Första stället jag ringde på och efter att ha fått knappa in personnummer, ärendenummer, ja nästan så man trodde man skulle skriva in skonummer också, så kom jag äntligen fram för att mötas av en telefonsvarare som meddelade att "personen du söker är tillfälligt sjuk" (Ja man hoppas ju verkligen att det bara är tillfälligt då=P).

Andra stället, ja där blev jag inte klokare heller, för där möttes jag av en telefonsvarare som meddelade att personen var ute för tillfället och skulle vara åter klockan 15.00 (synd att klockan redan då var över 15,00 men men).

Tredje stället var precis nästan lika, personen var ute på ärende.

På fjärde stället kom jag fram, men personen jag ställde mina frågor till gav mig tvetydiga svar typ i stil med "nja, det skulle kunna vara så, men det behöver inte vara så" Så man kan säga att jag inte blev så mycket klokare.

Så efter denna eftermiddag i telefon så sjönk min IQ-nivå och jag vart en aning knäpp som ni ser på animeringen nedan. MÅSTE KLIPPA MIG:( Men men det här bjuuuuuuder jag på=P


OBS!!! Har tagit SERIÖSA bilder också, som jag ska använda på hemsidan;)

Kommentarer
Cicci

Haha vilken rolig bild!! :) Hoppas allt e bra bruttan! VAr för längesen vi sågs nu! Kramen

Publicerat: 2010-04-20 / 22:43:35 , Blogg: http://ccedlund.blogg.se/
Caroline



You made my day :)

Helt underbart, ett gott skratt förlänger livet och jag kommer leva lite längre :) tack.

kram

Publicerat: 2010-04-21 / 14:20:39 , Blogg: http://caroline83.blogspot.com
Liisa

Haha, kul att ni gilla den;) Kom på en ny idé på knäppa bilder, kanske ska lägga ut en lite senare, så får du skratta lite till Carro, man vill ju inte att ens vänner ska dö i förtid om man kan hjälpa till och förlänga livet på dem;)

Publicerat: 2010-04-22 / 12:46:40 , Blogg: http://ljnfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback