OMTUMLANDE DAG

Publicerat: 2010-04-14 / 23:18:11

Hej!

Idag har varit en riktigt omtumlande dag på många sätt, mycket beslut som måste tas och det snabbt och det känns jobbigt att inte kunna få tänka igenom sina beslut. Men under dessa omständigheter så känns det nästan som att jag inte har något val än att fatta dem snabbt och hoppas på det bästa.

Idag har jag återigen också stött på motgång och människor som inte riktigt tror på min förmåga eller ens vill lyssna på vad jag har att säga utan bara antar att jag inte kan så mycket. Först blev jag ledsen och tom inombords, kände mig riktigt värdelös ett tag. För att sen faktiskt tänka att "Nä, jag ska f*n visa dem vad jag verkligen kan åstadkomma om jag bara vill" Hoppas verkligen att den dagen kommer då jag kan säga att "Va var det jag sa!"

Hela mitt inre är i en liten mini kaos just nu och är evigt tacksam över de som tror på mig och peppar och stöttar mig i mina tusen funderingar, utan er hade jag nog gett upp.   


Kommentarer
Inga-Lena

Kämpa på Liisa, det är du och endast du som vet va du klarar av. Jag förstår att det kan va tufft ibland, men som sagt det är ju bara du som kan föra din egen talan. Marie har det tufft med och ibland så känner hon det som att hon vill ge upp, men det ska man inte, utan att ha prövat allt som finns för att komma dit man drömmer.



kram

Publicerat: 2010-04-15 / 10:11:33 ,
fia

sv: hallelujah, äntligen någon som förstod vad jag menade haha :)

Publicerat: 2010-04-15 / 16:03:24 , Blogg: http://menlillagumman.blogg.se/
lisa

Bra ibland att bli lite förbanad då lägger man ett extra krut för att ge dem en pungspark (om det nu va en karl)

Skulle du inte ha nån enda liten modell så kan jag ställa upp mest i vetenskapligt syfte=)säg till innan, måste renovera lite först såfall/kram

Publicerat: 2010-04-15 / 16:32:25 ,
Liisa

Inga-lena



Tack för de fina orden:) Jo man ska inte ge upp, man ska ge sig fan på att lyckas helt enkelt, ibland är det bara svårare, men det ordnar sig nog till slut.



Lisa



Ja modeller behöver jag alltid:) renoverade och orenoverade;) Skulle va kul om man han ta lite sommar/vår bilder också innan ni sticker från stan:) Men bara i vetenskapligt syfte helt klart=P

Publicerat: 2010-04-15 / 17:11:36 , Blogg: http://ljnfoto.blogg.se/
Rogge

Trist att höra dig så förtvivlad och fundersam i telefon, men förstår dig, och jag vet hur det är i mycket av det du funderar över nu.. Bara att höra av sig igen.. kramar

Publicerat: 2010-04-15 / 17:36:31 , Blogg: http://thecosyboy.blogg.se/
Lisa

Hoppas att allt löser sig till det bästa.



Sv: Tack för den fina komplimangen, jag får alltid en härlig egokick när någon berömmer mina bilder :)

Publicerat: 2010-04-15 / 21:52:15 , Blogg: http://tasukete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback