ROAST PÅ BERNS

Publicerat: 2010-04-20 / 00:03:50
God kväll!

Har suttit och kollat på "Roast på berns" tills nu. Ikväll roastade man Babben Larsson och ja vad ska man säga. Finns det verkligen ingenting annat att skämta om än hennes vikt???!!! Och innan alla ska skippa efter andan och säga "Ja, men man får ju skämta om allt annat, då måste man ju få dra tjockis skämt också jö", så svarar jag att ja, absolut måste man få det, eftersom man får skämta om i princip allt annat, så måste man även få skämta om någons vikt. Men efter 10, 11, 12, 13 tjockis skämtet så börja i alla fall jag lessna.

Jag menar det är ju sveriges "komikerelit" som ska sitta där och roasta och det känns som rätt B:igt om de inte kan komma på ett endaste skämt om Babben som inte har med hennes vikt att göra.

Ja det var en liten tanke jag hade så här på kvällskvisten.

Kommentarer
rogge

Hejsan, Yes, jag slutade se det där programmet för att det bara skämtas om tjockis skämt eller nationalitet.. Det kan vara kul med 1, 2 eller tre skämt, men inte mer.. Kramar om

Publicerat: 2010-04-20 / 18:04:31 , Blogg: http://thecosyboy.blogg.se/
Inga-Lena

Håller med dig till 100%.

Publicerat: 2010-04-20 / 19:13:41 ,

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback