Sneak-peak!

Publicerat: 2010-04-25 / 23:17:21
Hej hej!

Jag kunde inte låta bli att kolla igenom bilderna på Caroline innan jag gick och la mig. Blev faktiskt väldigt nöjd med resultatet (om man får säga så själv om sina egna bilder???!!).

Att få öva, öva och öva ger mig möjlighet att bli mer säker, så att jag kan gå över till att "bara" hjälpa personen som ska fotograferas att känna sig avslappnad och dirigera personen i hur han eller hon ska ligga, sitta eller stå, vilket leder till ett bättre resultat.

Caroline är så otroligt bekväm och lättsam att fotografera och därför en ypperlig person att öva på:). Hon aggerar som värsta fotomodellen och det ger mig möjlighet att ha lite mer koll på ljuset och kameran och dess inställningar. Sen att hon blir otroligt bra på kort gör ju inte saken värre precis. Det är ju bara tvunget att bli ett lyckat resultat då:)



Tack så mycket för en trevlig eftermiddag med skratt, tok och några skrubbsår vännen:)

Kommentarer
Caroline

Tack själv! Hade lite ont på foten idag *skratt

Tackar och "nigande välkomnar" (*ler) allt beröm.

Det var några roliga timmar i skogen :)

kram

Publicerat: 2010-04-26 / 10:01:57 , Blogg: http://caroline83.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback