PACKAR FÖR FULLT. . .

Publicerat: 2010-08-03 / 18:58:17

Hej hej!

Tänkte bara snabbt berätta för er som inte redan vet att jag håller på och packar för fullt, ska nämligen flytta från min lilla lägenhet här i Östersund. Fråga mig dock inte vart jag ska ta vägen, för så långt har jag inte hunnit tänka.

Har varit riktigt effektiv idag, hunnit med vardagsrum och hall. Funderar på att fortsätta med köket eller badrummet, men vet inte om jag pallar mer idag:)

Ibland önskar jag att man hade ett svart hål som man skulle kunna stoppa in en massa rat som man har hemma, men så funkar det ju inte. Ett löfte som jag har, den dagen jag flyttar in i en ny bostad är att INTE köpa en massa onödigt. Världen är tillräckligt full med rat.

Nä nu ska jag göra lite mer nytta tror jag, eller så lägger jag mig på soffan en stund. Få se vad det blir. . .


Kommentarer
Rogge

Det där köper jag inte? Världen är väll lika full med rat oavsett om du eller någon annan äger det =P så köp på du.. kram

Publicerat: 2010-08-03 / 22:05:46 ,
Leena

Men Liisa, vad är rat??? Har aldrig hört, något ord ni använder där uppe bara eller? :)



Fina bilder!!!!

Publicerat: 2010-08-04 / 14:25:28 ,
Liisa

Rogge



Jo världen är ju full av rat, tyvärr. Men kanske om en slutar köpa rat, så kanske världen blir en bättre plats för oss alla:)



Leena



Hehe, rat är skrot, skit i form av det man äger=P

Publicerat: 2010-08-06 / 14:08:51 ,
sarah

men liisa,vars ska du ta vägen??kom hit en sväng:) har en jättefin gäststuga:D massa kramar

Publicerat: 2010-08-16 / 17:55:45 ,
Liisa

Sarah



Hehe, ja du jag vet inte riktigt vars man ska ta vägen=P Men det låter bra att jag har en gäststuga i Långsele också:) Tack vännen kram kram

Publicerat: 2010-08-20 / 12:10:40 , Blogg: http://ljnfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback