FRILÄGGNING A LÁ MODERSKEPPET

Publicerat: 2010-02-06 / 20:07:25

Hej och hå!

Någonting som jag hatar allra mest i photoshop det är att frilägga någonting, vet inte varför men så har det alltid varit. Men det känns som att det vore bra att vid vissa tillfällen kunna lite om sådant också om det allt för modan skulle behövas.

moderskeppet.se visa de en teknik för hur man frilägger någonting med t ex päls (och det är ju inte det lättaste att få med alla hårstrån och sånt), med denna teknik så blir det rätt bra om man orkar lägga ner lite tid och energi på det hela.

Här ser ni en bild som jag tyckte var så himla fin på Reine, men jag bara klarar inte av bakgrunden som är sne och störande, därför passade väldans bra och testa denna teknik på just denna bild.  




Kommentarer
Mimmi

Oj vilken fin bild på Reine! Blev ju verkligen supersnyggt med den tekniken! Jag skulle verkligen vilja ha en sån bild på Nova! :)

Publicerat: 2010-02-09 / 17:39:57 , Blogg: http://eightshadesofgrey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback