LISA-del 1

Publicerat: 2010-02-12 / 01:26:46

Ja detta är dagens resultat av fotograferingen, som jag tidigare nämnde så såg det inte lovande ut med vädret i morse, men sen vart det som tur en stunds uppehåll i alla fall. Va fortfarande osäker i morse på vart vi skulle fotografera, det är ju så MYCKET snö överallt, men fick låna en bil så jag for snabbt och kolla in en plats som jag vet brukar vara fin, en brygga vid Storsjön. Men var som sagt osäker på snömängden och om man skulle kunna ta sig dit eller inte. Men det var grönt så jag for och hämta upp tjejerna och så for vi tillbaka dit, slapp vi också gå till den sjön jag egentligen tänkt vi skulle vara på:)

Tycker det är super att folk vill ställa upp som modeller åt mig, så att jag dels får öva på att fotografera människor och för att få lite bilder att kunna visa upp om det skulle behövas.

För varje gång man fotograferar människor, så lär man sig alltid någonting om inställningar på kameran, vinklar och hur folk ska stå, sitta eller ligga för att det ska bli ett bra resultat. Det är verkligen som de säger "övning ger färdighet".

En bild från idag:





Vad tycker ni? :)


Kommentarer
Anna

Väldigt bra bilder!!! Du kan nog ta mer betalt än henne du berättade om! Hihi! KRAM

Publicerat: 2010-02-12 / 05:07:31 , Blogg: http://galnalillaflickan.blogg.se/
lisa och anna

fatta inte först att det var jag=)

Anna tycker bilderna är fina!

klart man ställer upp!

kram

Publicerat: 2010-02-12 / 09:03:42 ,
Rogge

Tycker att bilderna är fina och att det är ett plus att sudda ner bakgrunden för det är ju personen som är i fokus på porträttfotografering.. är oxå mycket snyggare med utemiljö i bakgrunden än studioväggar... Du såg väldigt proper och stilig ut på bilderna lisa :) Stiligt tjejer!

Publicerat: 2010-02-12 / 11:27:53 , Blogg: http://thecosyboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback