SOMMAREN 2009 -Fisketuren

Publicerat: 2010-02-03 / 16:19:54


Bilder från sommarens fisketur som bjöd på omväxlandeväder och MYGG!!!;)







Här nedanför följer de personer som var med på denna fisketur:




Rogge storfiskaren. . .



Varför mitt fuckande mot kameran har jag ingen förklaring till, kan vara min fientlighet mot folk som tar kort på mig eller min irritation över alla dessa mygg som ville äta upp hela mig (hela ryggen var bortbiten när vi kom hem).

Nädå tyckte fisketuren var väldigt lyckad trots myggen, tycker mycket om att vara ute och röra på mig, även om jag själv inte fiskar. Hade min traumatiska upplevelse av fiske i 10 års åldern då jag följde med pappa och fiska och när jag fick en fisk och jag såg hur den sprattla uppe på land så skrek jag på pappa och sa "SKYNDA SKYNDA PAPPA OCH TA IHJÄL FISKEN, INNAN DEN DÖR!!!" Sen har det inte blivit nå mer fiske för mig *skratt*

Johan på bilden verkar vara mest intresserad av "Bröööööna". . Ha ha, där fick jag fan till det. . .



Tror detta vart fångsten för kvällen i alla fall. .


Kommentarer
Rogge

Fina bilder =) Vill bara tillägga att det blev en öring till som undertecknad fick, samt 2 lite mindre som släpptes tillbaka å en gädda till katten jö =P Kom du ihåg att vi såg ett lodjur oxå? Kom på det nu när jag ser bilderna =) Kramar om saknar dig

Publicerat: 2010-02-04 / 11:10:47 ,
Johan

Klart man är intresserad av bröööööna...

Publicerat: 2010-02-07 / 17:36:27 ,

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback