70 MIL AV SNÖ, SNÖ, SNÖ OCH MERA SNÖÖÖÖÖÖ!!!!!!

Publicerat: 2010-02-27 / 19:54:45
Hej!

Farsan kan aldrig välja en dag då man BARA ska köra 70 mil. Nä, utan det ska helst vara lite av en utmaning också, helst snöstorm eller någon annan sort storm eller så. Denna dag passade alldeles perfekt, för det har ju snöööööööat som f*n *jippeee*  

Så idag har jag kommit på en sak och det är att jag verkligen inte tål snö, 70 mil av bilkörning i snökaos har fått mig att inse detta. Första 15 milen var vägen inte ens plogad, det snöa från himlen, det spruta snö från bilarna framför, det spruta snö från bilarna som jag mötte och det yrde snö från plogkanterna. När det väl var plogat, ja då började vräka ner ännu mer snö från himlen, ungefär som naturen skulle kompensera för att det var plogat.

Snö, snö, snö, snö, snö, snö, snö och snö hela 70 milen.

Men nu är man framme i alla fall:) Har fått mat och har bada bastu och fått på mig ett par myssockor och jag kommer nog somna som en klubbad säl inom en väldigt snar framtid.


(myssockorna är på)

Kommentarer
Inga-lena

Jag kan gärna va med i din hatasnö klubb :-D

Publicerat: 2010-02-28 / 13:50:24 ,
Liisa

Ha ha ja vi kanske ska starta en facebook grupp "Vi som hatar snöööööööö";)

Publicerat: 2010-02-28 / 14:10:33 , Blogg: http://ljnfoto.blogg.se/
Anna

Ser att du har på dig sockorna som jag gav till mamma! : ) Fin bild'!

Publicerat: 2010-02-28 / 18:17:30 , Blogg: http://galnalillaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback