UTVECKLING FRÅN 2008-2010

Publicerat: 2010-02-20 / 01:24:47

Hej!

Har suttit och fördrivit min tid med att kolla igenom lite gamla djurbilder som jag tagit sen 2008 då jag började läsa fotografisk bild A och det har blivit en utveckling i alla fall måste jag säga. Känns nästan pinsamt att lägga ut korten från 2008, som man då tyckte va rätt fina, men som man nu inser inte kanske va så fina ändå. Men egentligen alla är vi väll barn från början och det är roligt att se att man lärt sig någonting.

Eller vad tycker ni?









Funderar på att göra likadant med lite porträttbilder också någon dag:)


Kommentarer
Leena

Väldigt fin bild på lilla snuttis!!!!

Publicerat: 2010-02-20 / 19:28:43 ,

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback