VÅFFLOR, HEMSIDA OCH FOTOGRAFERING. . .

Publicerat: 2010-02-10 / 01:33:13

Hej och hå i stugan!

Ikväll vart det våffelkväll med brudarna (första gången det INTE blir tacos *skratt*), jag vart utsedd till våffelmästare och fick stå och grädda våfflorna och måste ju skryta och säga att om det är nått jag kan så är det att grädda våfflor=P

Har suttit och designat min blivande hemsida efter att jag kom hem och den är i stort sett klar, nu fattas det bara någon som kan förverkliga det genom att fixa allt så det funkar på nätet också;)

I övermorgon ska jag börja med mina fotograferingar till min portfolio och först ut är en vän till mig som är så snäll och ville ställa upp:).




(Bilden är tagen för länge sen den också)


Kommentarer
Leena

Ska bli roligt att se din portfolio sen....Lycka till!

Publicerat: 2010-02-10 / 04:37:39 ,

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback