CV OCH BLOGGDESIGN

Publicerat: 2010-01-21 / 00:41:54
Hej!

Va tiden går fort när man sätter sig ner och gör någonting, kvällen har gått åt att skriva CV *pust, stonk och stön*, det är ju en hel vetenskap ju och det finns tusen olika sätt att skriva ett CV på. Men nu tror jag att jag fått till ett riktigt bra CV i alla fall, synd man måste skriva ett nytt personligt brev för varje jobb man söker, så att den är "skräddar sydd" varje gång (har lyckats knåpa ihop ett sånt ikväll i alla fall). Så i morgon blir det att skicka runt mitt attraktiva CV till allt och alla;)

Sen han jag också göra lite ändringar på bloggen, men blir så less när det inte funkar mer än på startsidan, men orkar inte kolla vad det är för fel nu, så ni får ha överseende för att alla andra sidor ser ut som hej kom och hjälp mig just nu. Funderar på att anlita någon som kan detta med bloggdesign som får fixa resten av sidorna, verkar ju inte lyckas få kläm på det som det verkar:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback