Dagavill. . .

Publicerat: 2010-01-22 / 00:03:46

God natt!

Nu har man skrivit klart CV:t och röjt undan allt i lägenheten, trodde det var Morden i midsommer ikväll, så jag knata upp på affärn och köpte några bitar godis och trodde att jag skulle få njuta av bra tv och godis ikväll, men det är torsdag idag och inte onsdag *suck*

Snuttisen var glad i alla fall för hon fick en burk sardiner till middag:



Godiset åt jag så klart upp,
så nu mår jag sjukt illa och funderar återigen varför jag var tvungen att köpa chocklad av alla sorter som det faktiskt finns. . .

Nu blir det i alla fall sova. . .


Kommentarer
tobben

det va ju synd att det inte va... men ni fick ju lite gottr att äta i alla fall.. :) fina bilder...

Publicerat: 2010-01-22 / 13:34:13 ,

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback