DAGENS ALLRA SISTA INLÄGG. . .

Publicerat: 2010-01-25 / 00:18:26
Ett sista inlägg för idag (eller dagens första, för klockan är över tolv). 

När jag leta igenom mina två skåp i vardagsrummet så hittade jag en bok av Mia Törnblom och en skrivbok som jag fick av mina syskon i julklapp tror jag förra året, nu tänkte jag faktiskt börja använda den hade jag tänkt (bättre sent än aldrig). I skrivboken kommer det bli en del skrivet skulle jag tro, vad jag kommer att skriva det berättar jag inte här:) 

På sista bilden på Mia Törnbloms bok ser ni hur den fungerar, för varje dag finns det någonting tänkvärt att läsa och sen får man skriva ner några egna rader om man vill.  




Undra om 2010 är mitt år??!!


Kommentarer
Inga-Lena

jag tycker att hon har gjort det så bra som tagit sig ur ett tungt missbruk.

Publicerat: 2010-01-25 / 11:28:41 ,
Liisaelina

Jo det har hon gjort bra:) Hon är en förjävla härlig person tycker ja, det man sett av hon på tv:)

Publicerat: 2010-01-25 / 13:00:57 , Blogg: http://ljnfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback