STACKARS FOTOGRAFER:(

Publicerat: 2010-01-21 / 16:09:15

Hej och hå:)

Fördrivit min tid med att läsa runt på olika bloggar en stund och tycker synd om alla dessa fotografer som på sina bloggar vädjar om att folk ska låta bli att sno och publicera deras bilder på sina bloggar och att folk inte ska göra ändringar på deras bilder som de levererat och så vidare.

Trots alla förklaringar och trots lagen om upphovsrätten så är det väldigt många som inte bryr sig helt enkelt.




Anledningen till alla dessa bilder från Stockholm den senaste tiden är för att jag saknar verkligen Stockholm just nu. Tänkt en del på hur livet skulle sett ut om jag inte flytta därifrån överhuvudtaget, inte för att jag på nått sätt skulle vilja byta ut min tid här uppe och alla de underbara människor jag mött, som jag inte mött om jag inte hade flyttat. Men ja ni förstår nog säkert vad jag menar ändå:)


Kommentarer
Rogge

Tyckte om din visningsbild gumman! :)



Även de andra korten du lagt in på stockholm och snuttisen så klart, men motivet var finast på visningsbiden ;)



Jadu om stockholm kan man inte veta, du kanske ska vara glad att du flyttade, det kanske gjorde dig gått, men klart det kan ha hänt positiva saker oxå om du stannat kvar.. du får fråga en spågumma =)



Kram Kram

Publicerat: 2010-01-22 / 15:13:17 , Blogg: http://thecosyboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback