SKOLA, LET´S DANCE OCH AVATAR

Publicerat: 2010-01-23 / 03:35:25

God morgon, god dag och god kväll!

Nu har man fått lite klarhet om framtiden i alla fall, kommer som jag tidigare nämnde läsa Digital bildbehandling, men har glömt att säga att jag även kommer att läsa visuell kommunikation och webbdesign på högskolan i Jönköping (distans)+ några andra kurser, fick besked om de andra kurserna igår, så det är därför jag vet för säkert att jag kan plugga några månader till. Ska bli intressant faktiskt.

Men sen har jag även sökt jobb, nu är det bara att vänta och se vad som händer, hoppas verkligen någon nappar och blir intresserade *håll tummarna för mig tack:)*  

Ikväll har jag haft besök av några glada människor och vi satt och fika och kolla på Let´s dance, man blir ju inte lite avundsjuk på alla som kan dansa, speciellt när man själv är som en lyktstolpe i kroppen.

Avslutar natten till ära med att lägga upp en bild på mitt senaste verk *skratt*


 


Klicka på minatyren för att se originalbilden

Har under en längre tid funderat på hur folk gör dessa Avatar bilder, så jag var ju tvungen och testa på det en sväng ikväll.



Kommentarer
Cicci

Woohoo! Vilken snygg!! :) Hihi Ja e en Navi! :)

Publicerat: 2010-01-23 / 12:55:48 , Blogg: http://ccedlund.blogg.se/
Inga-lena

Håller tummarna tummarna tummarna tummarna

Publicerat: 2010-01-23 / 13:03:38 ,

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback