Helgen är här. . .

Publicerat: 2010-01-15 / 15:25:19
Ja hopp!

Då var det fredag igen, ska inte göra så mycket speciellt i helgen mer än och fara bort och kommer hem på Söndag är det tänkt. Kan ju inte lämna lilla Nuttisen ensam alltför länge, då blir hon nog sur, fast sur blir hon nog vilket fall som helst;)

Ska ta och packa klart och sen fara iväg och hämta ut mina linser, har varit glasögonorm alltför länge nu känns det som, ska bli riktigt skönt och slippa glasögonen ett tag.



Hoppas ni alla som kikar in får en trevlig helg:)

Kommentarer
Inga-lena

Hej gammliisa!

Ville bara säga att den här headern va mycke finare. Gillar den bättre än rörliga. Den ser renare ut.

kram

Publicerat: 2010-01-15 / 18:33:21 ,
emma

vilket fint skärpedjup!

Publicerat: 2010-01-16 / 13:13:21 , Blogg: http://awidescreendream.blogg.se/
Liisa

Hörrö du du, jag är då bestämt inte gammal=P



Jo jag hade en header innan som jag tyckte mer om som jag la upp när jag gjorde iordning bloggen, men den försvann så jag fick göra den här. Men den funkar den också:)



Hoppas allt är bra med dig.



kram kram

Publicerat: 2010-01-16 / 16:58:39 , Blogg: http://ljnfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback