Hemma igen. . .

Publicerat: 2010-01-18 / 02:02:12
Hej och hå!

Nu är man på hemmaplan igen efter helgen. Inte hänt så mycket, har mest tagit det lugnt och umgåts med lite folk:) Kollat på några filmer har jag hunnit med i alla fall, bland annat Wallander "Skytten", som vanligt var det en helt okej film. Ingen speciellt upphettsande sådan, men klart se bar.

Väl hemma, så var nuttisen inte alls så sur som jag trodde hon skulle vara. Hon skrek några gånger, men sen när hon fick en burk sardiner så vart hon nöjd:)

Fördrev kvällen med att ta några kort på smink jag hitta, det är bra den kan komma till någon nytta i alla fall;)



Skulle lägga upp lite fler bilder, men både Photoshop och Adobe Bridge är hel konstig ikväll, tur jag beställde mer rammine till datorn idag, så förhoppningsvis ska den funka lite bättre sen, fick lite sponsring så jag kunde köpa den:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback