I-landsproblem och vykort. . .

Publicerat: 2010-01-19 / 11:28:23

God förmiddag!

Nu har man vaknat till ur nattens koma, ska sätta igång och gå upp med allt bråte som jag samlat ihop till vinden på övervåningen. Förstår inte hur man lyckas samla på sig så mycket prylar egentligen??!! Höll p åoch säga till en kompis att om man skulle sälja iväg allt man inte ville ha för en krona styck så skulle man få ihop 10,000 kr eller ja i alla fall ett par tusen;)

Har säkert 8 kartonger med kläder från flera år tillbaka som jag aldrig kommer att använda, ett riktigt i-lands problem jag vet, men det är i såna här stunder som man faktiskt inser att materiella ting är bara en belastning.

Igår damp det ner ett litet vykort i brevlådan, från några vänner till mig som är i Thailand just nu. Det var inte alls så att man vart bra sugen på att åka iväg när det står på kortet att det är 30 grader varmt där borta, tack för det vännen *skratt*



Men men, vad är Thailand, jämfört med ett svinkallt Östersund egentligen;)


Kommentarer
Inga-Lena

Tradera säger bara tradera:D...Igår satt jag och kollade på fritidsresor och apollo. Börjar nog va less på vinter och framför allt att måste klä sig så mycke.

Publicerat: 2010-01-19 / 14:27:21 ,
Liisa

Ja jo, det är ju sant. Måste kolla hur det funkar med tradera först bara:) Det blir mååååånga artiklar att registrera då då=P



Ja jo vintern är man less på nu, en utlandssemester just nu vore inte helt fel;)

Publicerat: 2010-01-19 / 15:52:20 , Blogg: http://ljnfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback