Mitt paket. . .

Publicerat: 2010-01-12 / 23:01:45


God kväll, ja nu var jag och hämta ut mitt paket tidigare ikväll och i paketet låg det ett s.k ljuställt för produktfotografering. Fick lite julklapps pengar, så jag använde mig utav dem för att köpa ett sånt från Kaffebrus

Här nedanför kommer ett litet exempel på mina ansträngningar ikväll:




Man kan använda sig utav, vit, svart, blå och röd bakgrund om man vill:) Ska testa lite mer i morgon, men först ska jag storstäda och sen får jag lite besök under lunchen:)


Kommentarer
Ida

Är du nöjd med ditt ljustält? Funderar själv på att köpa ett men vet inte vilket man ska köpa :)

Publicerat: 2010-01-20 / 20:36:30 , Blogg: http://idamadelen.blogg.se/
Ida

Tack snälla för att du tog dig tid att svara :) Får fundera lite till om det är värt att lägga pengar på ett sådant eller inte :)

Publicerat: 2010-01-20 / 20:55:02 , Blogg: http://idamadelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback