Porträtt igen. . .

Publicerat: 2010-01-05 / 02:59:45
Nu har man suttit framför datorn i ett antal timmar igen, det blir lätt så när man blir ensammen. Har grejat med lite porträttbilder igen.


 

Sa åt honom och försöka le åtminstone en gång:) Men då hade den jäveln läst i en av mina fotoböcker att man inte alls behövde le på bild, tvärtom istället för att ge ifrån sig ett ansträngt leende och istället bara vara, så kunde det ge bilden den lilla extra karaktären sa han och absolut det håller jag med om, har själv absolut inte lätt och le på kort och tenderar mest att se ut som en semla eller nått och tvingar aldrig någon le på kort.

 

Men i detta fall mena jag mest att han åtminstone kunde byta ansiktuttryck från "kom hit din jävel så ska jag slå ihjäl dig=P" till att "bara vara cool" typ *skratt* (syftar på ansiktuttrycket på föregående bild som jag la ut igår där han ser mindre glad ut *skratt*).


I morgon får jag besök av nästa "offer" för kameran, wish me good luck att jag får öva på honom också:)


Kommentarer
Anna

Semla?!?! Du är rolig du!!! KRAM

Publicerat: 2010-01-05 / 10:22:51 , Blogg: http://galnalillaflickan.blogg.se/
Inga-Lena

Hallooo där.

Hälsa han att han blev jättefin när han log, man kunde se hur leendet når ögonen.

kram

Publicerat: 2010-01-05 / 13:44:28 ,
Liisa

Anna



Ja en semla, det är så jag ser ut, rund och konstig=P



Inga-Lena



Ja det ska jag hälsa honom, han fick till leendet bra på detta kort:)

Publicerat: 2010-01-05 / 20:28:56 , Blogg: http://ljnfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback