Princess

Publicerat: 2010-01-08 / 01:33:12

Hej och hå ute i natten!

Som jag tidigare nämnde så har jag ju fått en ny inneboende nu när min gamla flyttat ut och blivit med jobb:) Den här tjejen är ju lite hårigare än den förra dock *skratt*

Tänkte att jag måste ju visa upp hur prinsessan ser ut i alla fall:




Det är inte lätt att fota djur och speciellt inte katter, de flesta katter är ju inte lika lydiga och jag förstår att Snuttan såg ut som ett frågetecken när jag vifta med armarna och sa "sitt" om och om igen när ingenting hände. Men fick till nån bild i alla fall:)

Hon är i alla fall hemmastad som det verkar, hon har hittat sin matplats, utsiktsplats vid fönstret där hon tillbringar några timmar varje dag och hennes favoritställe sängen. Längst in i hörnet mot väggen, där ligger hon nu och sover tillsammans med sin lilla leksaksråtta som jag köpte på Djurmagasinet idag:)







Kommentarer
Christine

Oj, är det därför som sidan har varit lösenordsskyddad ett tag? Det blev så snyggt.. Bra jobbat och katten är vacker. Har förresten problem med min nya header i bloggen. Skulle du kunna kika på det i min blogg?

Publicerat: 2010-01-08 / 02:04:35 , Blogg: http://photosbychristine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback