Sjukt sjukt sjukt

Publicerat: 2010-07-01 / 13:45:46
Hej!

Varje dag så ploppar det upp i huvve en massa som jag skulle kunna skriva om här på bloggen, men sen när jag öppnar blogg.se, ja då har allt försvunnit och jag får inte ner något skrivet.

Men jag har drömt sjuka drömmar nästan varje natt sen några veckor tillbaka. Igår natt t ex så drömde jag om att en kille som inte direkt var nykter hade fått tatuera in en helarms tatuering och jag fick panik när jag såg den. I min vildaste fantasi så trodde jag att det hela skulle bli snyggare om jag tatuerade över allt med ett motiv på muminpappan??!!!, tro mig det vart bara värre.

I natt som var så drömde jag om finlandsfärjan och ett sunkigt gym där jag var tvungen att tävla i bänkpress mot några biffiga killar för att kunna hinna med färjan. På något konstigt sett så han jag inte med någonting, utan hamnade hemma hos en kompis mamma istället, där jag stötte på en person som jag inte träffat på evigheter.

Sen har jag vaknat och varit sjukt trött och inte ett dugg utvilad. . .Drömmar ska ju betyda något sägs det. . hm?? Undra vad dessa drömmar betyder. . .

****

Undra om det slutar blåsa ute snart?
Ska ta och masa mig ut då i såna fall, det regnar ju inte som i går i alla fall. Det var som att någon hällde hinkvis med vatten på mig igår när jag knata upp på affärn nämligen.
Var som en dränkt råtta när jag stega in på affärn. .


Kommentarer
Jessica

Vet du hur det är att dömas och sitta i fängelse? Vet du vad ett frihetsberövande innebär? Det gjorde inte jag heller. Inte innan jag själv dömdes till 1 år och 2 månaders fängelse och placerades på Sveriges största säkerhetsklassfängelse för Kvinnor. Läs min blogg där jag skriver om domar, Hinseberg, Kriminalvården och brott. Läs, kommentera och ställ gärna frågor =)

Publicerat: 2011-04-22 / 15:41:39 , Blogg: http://tiohundraarton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback