INLÅST PÅ CAMPINGEN. . .

Publicerat: 2010-07-06 / 14:27:48

Hej!

Måste berätta något sjukt som hände mig i Söndags kväll. Jag satt hemma och hade inget att göra, så jag tänkte att jag tar cykeln och far ner till Storsjön och sitter där en stund och filosoferar, så jag for. Sen for jag hemåt. När jag kommit ungefär en halv kilometer bort så insåg jag att jag glömt ciggpaketet vid stranden, så jag vände om och cykla tillbaka. Tror ni paketet låg kvar? Nä så klart den inte gjorde det.

Jag hade ingen plånbok med mig, så jag fick cykla hem och hämta den och sen begav jag mig till Statoil och som jag alltid brukar göra, så gena jag genom Campingen. Jag cykla in bakvägen och väl framme vid ingången från andra hållet, så hade de låst grindarna. Så jag fick ställa cykeln inne på campingen och gick sista biten (det gick nämligen att ta sig ut gående). När jag kom tillbaka och skulle cykla hem så insåg jag till min förskräckelse att de även låst grinden där jag cyklat in. Fan, tänkte jag. Vad ska jag göra nu??

Sen kom jag ju på att det fanns ett hål i staketet på andra ändan av campingen som man alltid gått igenom när man varit hos Lisa och skulle till Ica. Så jag cykla dit, men då har de ju så klaaaaaart fixat staketet efter tre år, så hålet fanns inte kvar.

Ja, så där stod jag med min cykel bland överförfriskade Tyskar och Norrmänn och visste inte vart jag skulle ta vägen. Men till slut fick jag lämna cykeln på campingen och gå hem i mina flipp-floppare. Väl hemma klockan 01,00 på natten så kunde jag konstatera att ena hälsenan var paj, kroppen värkte och jag tänkte i mitt stilla sinne varför i h*lvete jag skulle ner till stranden för!!??

Men men igår när jag var och hämta tillbaka min cykel så cykla jag förbi Ica och köpte med mig skita billiga jordgubbar som jag satt och mumsa på ute på gräsmatten:)


Kommentarer
Inga-lena

Hej hopp i sommarvärmen!

Det finns bara ett svar till dítt blogginlägg. Allt hade kunnat undvikas!!! Om du bara inte rökt...så sluta att röka:-D



Vi syns IIIIIIIII Rossön

Publicerat: 2010-07-11 / 16:52:22 ,
Liisa

Haha, jo man skulle ju kunna tro att det är rökningen som är boven i dramat, men icke sörrö. Skulle folk sluta upp med att ta det som inte är deras, då skulle inget av det som hände hänt;)



PÅ rossön var det närmare bestämt. . . =P

Publicerat: 2010-07-11 / 21:11:16 , Blogg: http://ljnfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback