GO KATTEN

Publicerat: 2010-06-02 / 12:58:53
Hej!

Mina svalor som bor i ett hål i väggen breve vardagsrumsfönstret har flyttat in igen, trodde inte det eftersom Nusen är här, men en kväll hörde jag att de höll på och stöka på där för fullt. Just i denna stund satt Nusen och spana på dem och i stundens hetta så skulle hon göra en liten attack, men stackarn glömde bort att det var ju ett fönster ivägen, så hon drämde in huvve i glaset och for ner på golvet *skratt*


Här kommer en bild på en go katt som vi stötte på igår:)



Nu är skolan slut för alla jag känner här uppe och de flesta är på väg "hem"

Känns tomt. . .väldigt tomt. . . och konstigt.

Det är nästan som att ett kapitel i mitt liv är slut och förhoppningsvis så är det nu ett nytt kapitel påbörjas. Usch, va jag låter lite djup. Men är väll för att jag har så svårt för förändringar emellanåt.  

Nu väntar sommarjobbet, som jag förövrigt påbörjade i måndags. Har fått schema och ska gå igenom den och se hur den är upplagd och sen fara iväg till optiken.


Kommentarer
R # B E R T

SVAR: Haha okej, Jag hejade på Tyskland & Azerbajdzjan och Tyskland vann ju så det var ju bra! :) Haha vad händer i veckan då? Några planer? :) Sommarlov för många snart ju! :)

Publicerat: 2010-06-02 / 20:52:26 , Blogg: http://caydens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback