Studentporträtt

Publicerat: 2010-06-28 / 00:57:35

Hej!

Innan jag for på min lilla minisemester så fotograferade jag en tjej vid namn Martina som precis tagit studenten. Hon hade tyvärr inte möjligheten att bära studentmössan, men det vart fina porträtt kort ändå:)

Nu hade hon och hennes mamma i alla fall valt ut de kort som de ville ha och gav mig tillåtelse att publicera bilderna på bloggen så här får ni några smakprov:




Det var riktigt soligt och varmt just denna dag, så jag prövade på att fota lite i motljus också, smakprov på det kommer det sedan.

PS. Vi höll till vid minnesgärdet här i stan:) DS.  


Kommentarer
Cicci

Skönt att du är tillbaka igen! :) Så man får läsa lite hur du har det! Jättefina kort! Va fin hon var tjejen!

Publicerat: 2010-06-28 / 22:51:10 ,
Liisa

Jo nu är man tillbaka igen ett tag:) Jobbar mest bara så man ligger i ide på dagarna skratt Men ska se om jag lyckas klämma in lite inlägg så du vet vad jag håller på med;)

Publicerat: 2010-06-29 / 18:30:24 , Blogg: http://ljnfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback