Helgen i korthet

Publicerat: 2010-06-06 / 22:00:35
God kväll!

Vilken helg det har varit, det har verkligen varit fullt upp. I fredags for jag till Brunflo för att träffa hunden Ville och hennes matte. Ville är en Border Collie med en minst sagt speciell teckning. Han var en jätte duktig kille som kunde massa konster, bland annat kunde han krypa, hoppa från höga stenar och bommar och sitta på en stubbe.

Sen när Ville var färdig fotad så följde jag med till stallet en sväng och fotograferade ett gäng hästar. När jag kom hem, så fick jag besök av Rogge och vi satt ner och fika och kolla på första Saw filmen som han inte sett.

På lördagen var det dags att bege sig till Sarah en vän som jag kännt i något år för att fotografera hennes dotter och tre andra små gulliga barn. Det var minst sagt roligt och en utmaning för mig som inte fotograferat så mycket barn tidigare.  (Bilder kommer senare)

Efter det for jag och Rogge och fika vid en strand, det var väldigt trevligt. Men jag är minst sagt less på att det ska blåsa jämt jämt jämt:/ Och efter fikat så begav vi oss och kika lite på ställen inför bröllopet som jag ska fota i sommar, man måste passa på när man hade svängarna förbi Sollefteå:)

Här kommer två bilder på Ville:






Kommentarer
Caroline

Underbara bilder.

Bra jobbat!

Publicerat: 2010-06-12 / 17:47:45 , Blogg: http://caroline83.blogspot.com
Mickis / Kickmicki

Guuud vilken fin hund !! :)

Publicerat: 2010-11-16 / 07:30:11 , Blogg: http://kickmicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback