FEL PÅ KOMMENTARSSIDAN

Publicerat: 2010-03-08 / 22:13:15
God kväll!

Pratade med en vän i telefon som frågade varför jag inte godkänner kommentarerna han har skrivit. Blev väldigt brydd, för jag har INTE fått några kommentarer att godkänna från någon på väldigt länge:(

Jag godkänner ALLA kommentarer som jag får, så har någon annan också kommenterat och jag inte publicerat dem, så innebär det att jag inte fått dem. Vet inte vad det är för fel på blogg.se, det är väldigt synd om det strular med detta, för jag älskar att få kommentarer:D

Hoppas ni fortsätter och kommenterar endå och hoppas då att de kommer fram fortsättningsvis:)

Kommentarer
qatesha

Jag har oxå problem med kommentarerna men mitt problem är att det alltid står att jag har en kommentar att granska. Står det att jag har 3 att granska så kommer det ändå bara upp 2...



Vet inte om du får denna kommentar men vi får väl hoppas att strulet löser sig snart.

Publicerat: 2010-03-09 / 16:51:49 , Blogg: http://qatesha.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback