HEMMA SOM TUR ÄR:)

Publicerat: 2010-03-15 / 00:30:44
God kväll!

Nu är man på hemmaplan igen. Hade världens otur när jag kom till station här i stan, trodde nämligen att bussen hem skulle gå hel. Så jag satt och vänta på tågstation i lite över en halvtimme innan jag gick upp till hållplatsen. Väl där uppe insåg jag att bussen gick inte alls hel utan fem över halv, det innebar att jag hade ju hunnit om jag bara kollat rätt i tidtabellen från första början.

Börja gick hemåt, men som tur var insåg jag ganska snabbt att jag kommer aldrig orka gå sex kilometer med all packning och tog och ringde en kompis. Som tur var, så var hon och hennes bror på väg hem precis, så de svängde in till stan och hämta upp mig och skjutsa hem mig, det kan man kalla två räddande änglar i nöden:) *tack tack*

Nuttisen hade klarat sig gallant här över helgen som det verkar:) Själv är jag helt slut och tänkte gå och lägga mig, så fort dataj¤%¤&%&¤#ln skulle kunna vara klar med installationen av virusprogrammet. Den externa hårddisken verkar heller inte vara kry, synd man har ALLA sina bilder i den där dumburken, undra vad man ska ta sig till om den är helt död????!!!

Nä nu är det hopp i sängen, men lägger upp två bilder på STORKOTTEN också:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback