I HAVE THE CARD IN MY HAND!!

Publicerat: 2010-03-28 / 21:23:54



Japp det stämmer, funderat och funderat hur jag skulle göra och sen såg jag på nätet att kortena på Friskis såldes ut för halva priset t.o.m idag så jag for ut och köpte ett.  

Ska eventuellt fara redan i morgon kväll på mitt första pass, lovar dock inget. För far jag inte så får jag väll äta upp det. Men ska bli sköööönt att få träna igen, nog för jag hållt igång en del på egen hand. Men för min del är det bara att inse, jag behöver någonstans att fara för att träningen ska kännas effektiv och att det ger mig något.

Det är att man far dit, ger gärnet en timme per gång och sen är det klart. Måste ha någon att träna med för att jag ska ge gärnet, kan ju inte visa mig sämre än någon annan i gruppen förstår ni;) så av ren tjur så pressar man ju sig själv helt enkelt och sen är ju bra musik A och O i sammanhanget också=P Så jag kommer ha mord i sinnet om någon har byggt sitt pass med gamla och nya klassiker från melodifestivalen, det blir inte många armhävningar om Timotej ska sjunga KOM KOM KOM bla bla bla, lägger mig nog hellre och grinar då=P 
 
Men i alla fall så boka jag ett step-upp pass tills på tisdag kväll, är år och dar sen jag gick på sånt. Sist när jag var på det (inte på friskis)  så vart jag besviken, man var mer utanför brädan än på och jag såg mer ut som en yr kyckling som inte visste vart jag skulle ta vägen, tror det var bara cyklingdräkten som fattades där.

Sen blir det nog mest styrka jag kommer träna den här våren i övrigt. Men step-uppen ger ju jävligt bra träning för r*ven har jag hört, så det säger man ju inte nej till precis, med tanke på att min r*v är mer eller mindre obefintlig och den blir ju inte bättre med åren om man säger så *skratt*

Nä nu ska jag vara seriös, detta är en seriös blogg om konsten i fotografering, så jag håller min r*v utanför den.


Kommentarer
Cicci

Stråålande!! Ja tar oxå nya tag mot Beach 2010, har vare sjuk i typ 3 veckor :( Men nu jäklar! O ser även val av träningställe som ett starkt tecken på att snart går flyttlasset till The place to be aka Sundsvall!! .)

Publicerat: 2010-03-28 / 22:27:15 , Blogg: http://ccedlund.blogg.se/
Liisa

Hehe, ja du Cicci, vi får väll la se hur det bidde i framtiden;) Uscha inge kul att vara sjuk:/ Men hoppas du är pigg nu och som sagt nu tar vi steget ut till Beach 2010=P

Publicerat: 2010-03-29 / 00:13:53 , Blogg: http://ljnfoto.blogg.se/
Leena

Hej syrran!

Bra att du bestämt dig. Din blogg är underhållande att läsa! Kram, Leena

Publicerat: 2010-03-29 / 04:44:38 ,

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback