KLARADE PROVET!

Publicerat: 2010-03-18 / 11:27:43
God morgon!

Eller inte riktigt god morgon, har sovit som en kratta. Idag är det mulet ute, men hoppas hoppas det inte snöar på några timmar till:)

Klarade av provet i alla fall *phjuuuu* Nu kan man koncentrera sig på att fixa resten av kursen, vilket känns skönt. Matematik är inte min starkaste sida, så det känns skönt att man har några extra dagar på sig att klämma in det sista och hinna repetera lite också.

Nu ska jag göra mig iordning för att fara till stan och se om jag lyckas ta några kort på två små knattar:) *Wish me good luck*

Kommentarer
Caroline



GRATTIS!!! du klarade det, kanon!!!



och lycka till med knattarna :)

Publicerat: 2010-03-18 / 23:44:13 , Blogg: http://caroline83.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback